För nya medlemmar

Nyinflyttad eller snart här.

För att få en bra och snabbt introduktion till hur vi bor  här i brf Magnolian så ger vi en personlig presentation och introduktion. Har du inte hört från oss så kontakta då styrelsen så vi får träffas och presentera vår förening och hur vi bor här.

Hur är det att flytta in i en ny lägenhet och vad bör man tänka på  vad den kräver för omvårdnad. Se gärna instruktion i  följande länk.

www.jm.se/bostader/att-kopa-nytt/informationsfilmer/

Vi har också en check lista som är bra att läsa igenom och följa upp, se länk nedan. Något annat du tänker på?

Vår hemsida innehåller mycket bra information också. Men för att du som medlem i vår förening skall få tillgång till all information måste du logga in som medlem. Information om användare id och lösenord får du ifrån styrelsen.