Sommarlunch på Spiltan

Årets sommarlunch intogs i Upplands Väsby i härlig lantlig miljö. 

Det var en blåsig men vacker försommardag när vi samlades för en trevlig lunch tillsammans. Bordet stod dukat när vi kom, så det var bara att slå sig ner och njuta av god mat och charmig miljö. Huset är mer än 300 år gammalt och har en massa historia insprängt i väggarna. Det har bl a använts som slakthus och förvaring för vilt samt härbärge för soldater under flera krig.